Haussa HR-, asiakaspalvelu- tai koordinointi- ja organisointitehtävät Kanta-Hämeessä, Keski-Suomessa, Paraisilla tai saaristossa
Olen vahvasti motivoitunut ja minulla on laaja kokemus hallinnollisista tehtävistä, HR-tehtävistä, asiakaspalvelusta ja tapahtumakoordinaattorin tehtävistä.
Monipuolinen koulutukseni ja työkokemukseni mm. asiakaspalvelussa, esihenkilönä, henkilöstöhallinnon tehtävissä ja liiketoiminnan puolella antavat erittäin vankan pohjan oppia uusia tehtäviä nopeasti. Työuralleni on mahtunut erilaisia tehtäviä, joita tehdessä on testattu mm. sopeutumis- ja muutoskykyä monin tavoin sekä vahvistanut kykyäni itsenäiseen työhön, ja taitoa hahmottaa isot kokonaisuudet nopeasti.
Koronajäljittäjän ja koronaattorin tehtäviin siirtyminen vaati nopeaa oppimista koronasta sekä sen monista vaikutuksesta henkilön terveyteen. Tehtävien hoitaminen vaati jatkuvaa tiedon hakua ja moniammatillista ja -alaista yhteistyötä eri toimijoiden kanssa, jotta saimme muuttuvassa työympäristössä hoidettua asiat potilaiden edun mukaisesti.
Jatkuva oppiminen ja ammatillinen kehitys on tärkeää. Olen aina ollut kiinnostunut kehittämään osaamistani ja oppimaan uutta. Mielestäni henkilön oman osaamisen ylläpitäminen ja kehittäminen on avainasemassa paitsi yksilön, myös koko organisaation menestyksen kannalta. Viimeisimpänä osallistuin projektihallinnon koulutukseen ja ajatuksena on mahdollisesti jatkaa sitä syksyllä.
Strateginen henkilöstöhallinto esimiehenä, helpotti rekrytointien suunnittelua pitkällä aikavälillä. Suunnittelussa koin tärkeäksi huomioida tarpeen uudelle työntekijälle, hänen toimenkuvansa, koulutus ja sijoitus yksikössä. Tältä pohjalta rekrytoinnin huomioiminen budjetissa ja käytäntöönpano oli sujuvampaa. Strateginen rekrytointi helpotti pitkäaikaista toiminnan suunnittelua ja palvelun tarjonnan mahdollistamista asiakkaille.
Esihenkilön tehtävissä päivittäisen toiminnan organisointi edellytti organisointitaitoja, nopeaa päätöksentekokykyä, ongelmanratkaisukykyä, kokonaisuuksien hahmottamista ja selkeää viestintää, jotta pystyimme hoitamaan helposti ruuhkautuvaa hammashuoltoa.
Vastuuntuntoisuus, itseohjautuvuus, tiimityö ja ystävällinen asiakaspalvelu ovat olleet kaikissa tehtävissä minun tavaramerkkini. Työtehtävien menestyksekäs tekeminen on edellyttänyt myös tehtävien priorisointia, kokonaisuuksien hahmottamista ja selkeää viestintää. Nämä tehtävät korostuivat tapahtumakoordinaattorin tehtävissä, jotta yli 6000 hengen tapahtuma sujuisi hyvin järjestäjien, näytteilleasettajien ja tapahtumaan osallistujien näkökulmasta.
Kykenen palvelemaan asiakkaita hyvällä englannin ja ruotsin kielellä. Vahvan kielitaidon takana on asuminen ja työskentely sekä Englannissa että Ruotsissa. Viime keväänä suoritin B-tason englannin kurssin hyväksytysti Itä-Suomen yliopistossa.
Työkavereilta olen kuullut olevani helposti lähestyttävä, auttavainen, opin ja osaan tehtävän kuin tehtävän, ja otan selvää sellaisesta asiasta, jota en tiedä. Olen saanut kehuja myös näppäryydestä tietokoneiden kanssa ja suosituksen tehtäviin, joissa voisin auttaa ihmisiä.
Työovien sulkeuduttua lähden joko kuntosalille, ulkoilemaan tai kotiin lukemaan kirjaa, neulomaan, tekemään palapeliä tai mahdollisesti leipomaan. Ystävien tapaaminen teekupillisen ääressä on tärkeää. Kodin ulkopuolella myös matkustelu, elokuvat ja konsertit tuo vaihtelua elämään.
Uskon, että taitoni ja kokemukseni tekevät minusta erinomaisen ehdokkaan hallinnollisiin tehtäviin, asiakaspalvelutehtäviin sekä organisointia ja koordinointia edellyttäviin tehtäviin.
Kerron itsestäni mielelläni lisää työhaastattelussa, yhteystietoni saat info@hiljainenrekry.fi -osoitteesta.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.