Asiakaspalvelupäällikkö etsii töitä Helsingin ja Espoon alueilta
Työkokemusta on jo ehtinyt kertyä laajalti, niin assistenttina, asiakaspalvelijana kuin esihenkilönä. Olen varsin toimeentarttuva persoona, enkä hätkähdä pienestä. Ensimmäisessä vakituisessa työpaikassani opinnoistani valmistumisen jälkeen toimin kolmetoista vuotta vaativissa assistentin tehtävissä, Suomen johtavassa IPR-talossa. Sittemmin olen työskennellyt tarkkuuttaa ja vastuuntuntoa vaativissa töissä esim. valtion virkamiehenä Patentti- ja rekisterihallituksessa. Ennen kaikkea olen kuitenkin asiakaspalvelija. Haluan tarjota asiakkaille positiivisen elämyksen, pelkän peruspalvelun sijaan. Niinpä viimeisin työtehtäväni olikin asiakaspalvelupäällikön tehtävä. Toimin B2B teleoperaattoriyrityksen teknisen asiakastuen esihenkilönä. Vastuullani oli pitää huolta sekä asiakkaidemme että tiiminjäsenteni hyvinvoinnista. Tätä tein mm. kehittämällä asiakastyytyväisyyskyselyä entistä toimivammaksi, seuraamalla tikettimäärien kehitystä, vastineaikoja, jonotusaikoja jne. Kunnia-asia minulle oli tietenkin myös pitää tiiminjäsenten kanssa säännölliset one to one- sekä tavoitekeskustelut ja niiden lisäksi joka perjantaiset tiimipalaverit, joissa käytiin läpi sekä ajankohtaiset haasteet että viikonloppusuunnitelmat, loppuhuipennuksena tiiminjäsenen kertoma viikon puujalkavitsi. Hoidin tietenkin myös hallinnolliset HR-asiat tiimini osalta ja sainkin kiitosta siitä, ettei heidän koskaan tarvinnut olla huolissaan esim. palkka- tai loma-asioiden oikeellisuudesta. Erityisen palkitsevaa työssä oli, kun onnistuin auttamaan tiiminjäseniä löytämään omia vahvuuksiaan ja saamaan lisämotivaatiota työhönsä esimerkiksi heille laatimieni henkilökohtaisten tavoitteiden kautta. Valitettavasti yrityksessä aloitettiin muutosneuvottelut ja kyseinen tehtäväni lakkautettiin taloudellisista ja tuotannollisista syistä tämän vuoden maaliskuussa. Kielitaidoistani mainittakoon, että olen kaksikielinen, eli puhun sekä suomea että ruotsia äidinkielenäni. Lisäksi olen tottunut käyttämään englantia sekä työ- että opiskelukielenä. Mitä taas tietoteknisiin kykyihin tulee, ne ovat vahvistuneet entisestään kahdessa viimeisessä työtehtävässäni, jotka molemmat olivat teknisellä alalla. Eli kiteytettynä, tässä kielitaitoinen, teknisesti ajatteleva, tarkka, empaattinen, vastuuntuntoinen, erittäin vahvan asiakaspalvelutaustan omaava huonon huumorin ystävä, joka vie hommat eteenpäin ja maaliin.
Kysy yhteystietojani info@hiljainenrekry.fi ja kutsu minut työhaastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.