Haussa asiakaspalvelun, asiakastuen, projektinhallinnan ja perehdyttämisen työtehtävät Tampereelta tai etä-/hybridityönä
Hei! Olen intohimoinen asiakaspalvelun ammattilainen ja kokenut IT-alan osaaja ja etsin nyt uutta askelta urapolullani.
Minulla on vahva kokemus tiimien johtamisesta, asiakaspalvelusta sekä asiakastyytyväisyyden parantamisesta. Olen työskennellyt mm. asiakastukiportaalin ylläpitäjänä, Senior Software Testing Engineerinä sekä projekti- ja resurssikoordinaattorina. Tämän lisäksi olen toiminut Community Engagement Managerin roolissa vastaten ansiokkaasti asiakastyytyväisyyden kehittämisestä. Minulla on usean vuoden kokemus helpdeskissä ja supportissa työskentelemisestä tiketöinnin ja tiimin johtamisen osalta.
Järjestelmistä hallitsen G Suite, Monday ja Hive ja omaan vahvan kokemuksen Freshdesk-tiketöinnistä ja Microsoft Officen sovelluksista. Ydinosaamiseeni kuuluu myös UI- ja lokalisointitestaus, yhteisösitouttaminen sekä projektikoordinointi. Ohjelmointikielistä tuttua on HTML ja olen suorittanut Six Sigma -menetelmän perusteet. Tämän lisäksi olen suorittanut liiketalouden ammatillisen tutkinnon ja opiskellut teknistä dokumentointia.
Työntekijänä olen asiakaslähtöinen, järjestelmällinen ja sosiaalinen joukkuepelaaja. Olen innokas oppimaan uutta ja kehittämään sisäisiä prosesseja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi ja säilyttämiseksi. Olen työskennellyt vuosia etänä, joten hallitsen etä- ja hybridityöskentelyn. Työkielenäni on ollut pitkään englanti.
Olen kiinnostunut asiakaspalvelun, asiakastuen, projektinhallinnan ja perehdyttämisen tehtävistä Tampereen alueella tai etä-/hybridityönä.
Kerron itsestäni mielelläni lisää työhaastattelussa, kysy yhteystietoja info@hiljainenrekry.fi -osoitteesta!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.