Customer Support Manager etsii töitä
Hyvä rekrytointitiimi,
Yli 30 vuoden kokemuksella Nokialla uskon, että laaja taustani tekee minusta vahvan ehdokkaan teidän rooliin.
Työskentelin Customer Support Managerina (CSM) Nokialla 16 vuoden ajan, jossa vastasin 2G, 3G, 4G ja 5G tukiasemien sekä BTS-ohjaimien (BSC, 2G) ja RNC:n (3G) Radio SW -ylläpidosta. Vastuualueisiini kuului päivittäisten task force -ryhmien kokousten johtaminen teknisen tuen asiantuntijoiden, tuotekehityksen ohjelmistokehittäjien ja tuotekehityksen päälliköiden kanssa, jotta voitiin käsitellä korkean valvonnan alaisia hallinnon eskaloimia (ME) vikatilauksia. Suurin osa ongelmista liittyi ohjelmistoon ja vaati ohjelmistokoodin parannuksia, jotka usein toimitettiin muutamassa viikossa. Tämä kokemus on antanut minulle vahvan taustan asiakastoimitusprojektien hallinnassa ja asiakasviestinnässä, erityisesti ohjelmistokorjausten osalta.
Task force -työryhmissämme oli asiantuntijoita ympäri maailmaa, mukaan lukien Kiinasta, Intiasta, Puolasta, Yhdysvalloista ja Suomesta. Tein tiivistä yhteistyötä tuotekehityksen, tuotannonhallinnan ja myyntitiimien kanssa. Erinomainen ongelmanratkaisukykyni, kyky organisoida monimutkaisia tehtäviä ja koordinointi tarvittavien asiantuntijoiden kanssa ovat olleet kriittisiä menestykselleni. Lähestyn ongelmia haasteina, jotka tulee ratkaista, pitäen aina asiakaslähtöisen ajattelutavan, joka asettaa asiakastyytyväisyyden etusijalle. Olen proaktiivinen, ahkera ja luotettava, ja aina pidän lupaukseni. Laajan kokemukseni ansiosta pystyn navigoimaan haasteissa rauhallisesti, mikä luo luottamusta asiakkaisiin, mikä on olennainen osa asiakaspalveluketjua.
Vahvat johtamis- ja viestintätaitoni ovat olleet työni kulmakivi. Kiireellisissä tilanteissa olen raportoinut päivittäin omien esimiesteni ja heidän esimiestensä kanssa ja tottakai myös viestinyt usein asiakkaiden kanssa, mukaan lukien kasvokkain tapahtuvat kohtaamiset asiakkaan toimitiloissa.
Suomen kielen lisäksi puhun sujuvasti englantia, joka on ollut ensisijainen työskentelykieleni 30 vuoden ajan. Kirjoittaminen englanniksi on erityisen mukavaa, sillä suurin osa työhöni liittyvistä viestinnöistä on tapahtunut englanniksi.
Viimeisen vuosikymmenen aikana olen laajasti hyödyntänyt ketteriä projektinhallintaprosesseja task force -ryhmissäni. Lisäksi suoritin IPMA D -projektinhallintakoulutuksen ja sain IPMA D -sertifikaattini 30. toukokuuta eli olen ”virallistettu” projektipäällikkö. Olen myös perehtynyt Microsoft Project -ohjelmistoon.
Keskeiset ominaisuudet:
– 15 vuoden kokemus eskaloitujen ongelmatilausten käsittelystä ja ratkaisemisesta Nokia-matkapuhelinverkkojen projektipäällikkönä.
– Erinomainen viestintätaito, joka on hioutunut päivittäisten asiakas- ja sisäisten raportointien myötä.
– Ammattimainen projektipäällikkö, sertifioitu IPMA D:n toimesta, tuttu Microsoft Project -suunnittelutyökalun kanssa.
– Monipuoliset roolit Nokialla: projektipäällikkö, teknisen tuen johtaja, teknisen tiimin johtaminen.
Olen osallistunut muutoskoulutuksiin mm. ”Työelämän megatrendit” -koulutukseen, joka keskittyi laajasti tekoälyyn ja ChatGPT:n käyttöön. Lisäksi suunnittelen tekeväni tekoälyn ”AI-ajokortti” -sertifikaatin elokuun aikana. Myös ITIL kurssin ja siihen liittyvä sertifioini on suunnitelmissa suorittaa myös 08/24 aikana.
Kiitos, että harkitsette hakemustani. Odotan innolla mahdollisuutta edistää yrityksenne menestystä. Yhteystietojani saat info@hiljainenrekry.fi -sähköpostista!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.