Osaava Delivery/Release/Project Manager etsii uusia haasteita työurallaan / PK-Seutu.
Minulla on yli 20 vuoden työkokemus tietoliikennetekniikan alalta. Suurimman osan urastani olen toiminut teknisen asiakastuen eri tehtävissä. Viimeiset 11 vuotta olen toiminut teknisen asiakastuen Maintenance Managerin ja Delivery Managerin rooleissa, vastaten tuotteiden digitaalisesta jakelusta, sekä tuotteiden globaalin ylläpidon suunnittelusta ja johtamisesta. Näissä rooleissa olen myös toiminut laajojen HW ja SW tuoteohjelmien ohjausryhmän jäsenenä, vastannut teknisen asiakastuen osa-projekteista, sekä valmiiden tuotteiden ylläpitoprojekteista. Minulla on lisäksi kokemusta toiminnankehitys, stardardin sertifiointi, sekä toimintamallinmuutos projekteista.
Tuoteohjelmiin olen osallistunut teknisen asiakastuen tuoteomistajan, SW Maintenance Managerin ja Delivery Managerin rooleissa toimien myös asiakkaan äänenä ohjelmissa. SW Maintenance Managerin ja SW Delivery Managerin rooleissa olen tuoteohjelmissa vastannut tuotteiden ylläpitoprojektista, CI/CD-mallin mukaisesta ohjelmistojen kaupallisesta globaalista jakelusta, asiakaskommunikaatiosta, julkaisumateriaalien koostamisesta, julkaisu- ja ylläpitodokumentaatiosta, ylläpidon suunnittelusta, sekä ylläpitovaiheen sujuvuudesta SLA tavoitteiden mukaisesti. Olen vastannut ongelmanratkaisusta, priorisoinut korjaustoimitusten sisältöä ja toimituksia vastataksemme asiakkaiden SLA tavoitteisiin, seurannut asetettujen KPI tavoitteiden kehitystä sekä huolehtinut tuotekohtaisesta raportoinnista.
Tehtävissäni olen ollut mukana käymässä läpi tuotteen kaikki elinkaaren vaiheet. Tuoteohjelmia on johdettu niin vesiputousmallia, kuin ketteriä menetelmiä käyttäen. Toimin sertifioituna SAFe 4/5 program konsulentin roolissa yrityksen sovittaessa Scaled Agilen framework-mallia omiin prosesseihinsa. Roolissa vastasin mm. tuotteen tuotedatan sovittamisesta uuteen toimintamalliin. Toimin SAFe-kouluttajana ja myöhemmin oman osaamisalueeni valmentajana, tuotelinjan sovittaessa mallia omiin prosesseihinsa. Olen vastannut teknisen asiakastuen osa-projektista TL9000 standardin sertifiointi projektissa tuotelinjan hakiessa sertifikaattia kyseiseen standardiin. Kyseisessä projektissa vastasin, että customer support organisaation tekeminen, prosessit ja käytetyt työkalut täyttävät standardin vaatimukset. Lisäksi olen osallistunut sekä ISO 9001, että TL 9000 auditteihin.
Toiminnankehitysprojeteissa olen ollut mukana mm. tuotteen elinkaaren hallinnan kehitysprojektissa, suunnittelemassa raportointia, tekemässä DevOps mallin myynti- ja jakelukanavien vaatimusmäärittelyä, vastannut prosessien tuote- ja toiminnekohtaisen adaptaation suunnittelusta, sekä toteutuksesta yhdessä tuotetiimien kanssa. Kokemuksen teknisessä asiakastuessa on kehittänyt kykyjäni ongelmienratkojana, sekä työskentelystä paineen alla. Olen ollut ongelmien selvittäjä, koordinoimassa ongelmien selvittämistä ja mukana eskalaatioiden hallinnassa. Teknisessä asiakastuessa olen toiminut useassa eri roolissa, joista Technical Area Ownerina olen vastannut myös prosessien kehityksestä.
Olen koko urani ajan työskennellyt kansainvälisessä yrityksessä, jossa pääkielenä on ollut englanti, joten työskentely suomea tai englantia käyttäen ei tuota haasteita. Aiemmin urallani olen osallistunut asiakkaan pilotointeihin, tuotteen käyttöönottoon, huolehtinut asiakaskommunikaatiosta ja tuottanut sekä julkaissut asiakkaille kaupallisen vaatimustason täyttävää teknistä dokumentaatiota. Tuoteohjelmissa olen saanut kokemusta työskentelystä monikansallisissa tiimeissä, joista osassa tekijät ovat toimineet usealla eri mantereella. Henkilönä olen ulospäinsuuntautunut tiimipelaaja, joka tukee ja kannustaa toisia tekemisen jatakuvassa kehittämisessä, tavoitteena koko tiimin menestyminen. Minulla on kokemusta globaalissa organisaatiossa toimimisesta, missä tekeminen on jakautunut monen maan välille.
Pyydä yhteystietoni info@hiljainenrekry.fi ja kutsu minut haastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.