Etsitään taloushallinnon työtä, Imatra
Olen koulutukseltani laskentamerkonomi ja täydentänyt atk-taitojani suorittamalla a-ajokortin ja hallitsen niistä perustaidot (Excel, Word, Power Point).
Olen työskennellyt viimeiset 8 vuotta tilitoimistoissa, joissa olen tehnyt avustavaa kirjanpitoa ja palkanlaskentaa. Työnkuvaani kuuluivat mm. tiliöinnit ja ostolaskujen käsittelyt. Käytin jo osittain sähköistä taloushallinto-ohjelmaa.
Lisäksi olen työskennellyt aiemmin erilaisissa toimisto- ja asiakaspalvelutöissä, esimerkiksi verohallinnossa tein ennakkoperintää. Minua kiinnostavat monipuoliset toimisto- ja asiakaspalvelutyöt. Olen palvellut asiakkaita niin puhelinpalvelussa kuin kasvotusten.
Olen sopeutunut hyvin uusiin työpaikkoihin ja saanut edellisiltä työnantajilta positiivista palautetta nopeasta oppimisestani. Asiakkailta vastaavasti palautetta olen saanut tavastani kertoa asioista niin, että he myös ne ymmärtävät oikein.
Minusta saisitte joustavan ja sosiaalisen työntekijän. Olen myös oppimishaluinen uusiin työhaasteisiin.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.