Työnhaussa hallinnon asiantuntija, alueena pääkaupunkiseutu
Etsin monipuolisia ja vastuullisia hallinnollisia tehtäviä, mielellään sote-alalta.
Omaan 20+ vuotta asiakaspalvelukokemusta (mm. tekninen tuki, myynnin tuki, IT- ja HR Help Desk) sekä 13+ vuotta hallinnollista kokemusta erinäisistä tehtävistä. Esimerkkejä etsimistäni tehtävistä olisi sihteeri, koordinaattori tai HR/Finance Specialist monipuoliselle tehtäväkuvauksella.
Yhteenvetona, miksi voisin olla hyvä uusi kollega:
1. Vahvat viestintä- ja esiintymistaidot: Koulutukseni ja laaja-alainen kokemukseni asiakaspalvelusta ja henkilöstöhallinnon tehtävistä ja luottamustoimista ovat muovanneet minusta hyvän kuuntelijan ja neuvottelijan, jolle on tärkeää luottamuksen rakentaminen eri tahojen välillä. Verkostoidun myös helposti eri ihmisten ja sidosryhmien kanssa ja ammatillisessa mielessä pidän kovasti asiakkaiden kouluttamisesta, opastamisesta, neuvomisesta ja asioiden selvittämisestä. Äidinkieli Suomen kielitaitoina on vahvan englannin lisäksi bisnes, teknologia sekä auttava ruotsi (jota opiskelen koko ajan lisää).
2. Kokemus asiakkuudenhoidosta ja hallinnosta: Laaja kokemukseni asiakastyöstä, monipuolisista hallinnon tehtävistä sekä muista operatiivista toiminnoista antavat minulle laajemman ymmärryksen liiketoiminnoista, organisaatioista, hyvinvointialuesta, kuluttajista ja heidän tarpeistaan.
3. Ongelmanratkaisu- ja asiakaskeskeisyys: Palveluhenkisenä ja ihmisläheisenä henkilönä olen hyvä ongelmanratkaisija ja omistautunut tarjoamaan erinomaista ja ystävällistä palvelua kaikille; omaan kykyä etsiä ratkaisuja, tunnistaa asiakkaan sekä oman organisaation tarpeita sekä ylläpitää hyviä suhteita sidosryhmiin.
Kiitoksia esittelyyni tutustumisesta! Kysy yhteystietojani osoitteesta info@hiljainenrekry.fi ja kutsu minut haastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.