Kaupan alan osaaja työnhaussa, alueena Uusimaa
Olen toiminut erilaisissa rooleissa koulutusta vastaavissa työtehtävistä. Kokemusta on palkanlaskennasta, osto-ja myyntilaskuista, asiakaspalvelusta, asiakasrekisterin ylläpidosta, käteiskassan hallinnasta ja tilityksistä pankkiin, arkistoinnista, tarviketilauksista, tarjoilusta, kierrätyksestä. HR tehtäviin liittyen työajan leimaukset, vuorolistojen korjaukset, poissaolojen selvittely, lomat, henkilöstön yhteyshenkilö. Työotteeltani innovatiivinen, tunnollinen ja kunnianhimoinen. Tartun ennakkoluulottomasti haasteisiin ja järjestelmällisenä ihmisenä pystyn hallitsemaan useita tehtäviä rinnakkain. Yksityiskohtiin paneudun huolella ja tarkkuudella. Tietoteknisen osaamiseni ansiosta sopeudun nopeasti käyttämään uusia järjestelmiä. Tiukat rutiinit ei haittaa ja muuttuvissa tilanteissa pystyn reagoimaan herkästi.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.