Haussa markkinointitehtävät Uudellamaalla
Moikka! Olen 37-vuotias Antti Helsingistä ja toiminut erilaisissa media-alan töissä viimeiset 9 vuotta. Harrastan kokkailua, levyjen keräilyä ja uimista. Minulla löytyy kokemusta erityisesti markkinoinnista, myynnistä, copywritingista, sisällöntuotannosta ja viimeisimpänä Naughty BRGRin somekanavista ja kokonaisvaltaisesta markkinoinnin suunnittelusta. Urani aikana olen pyrkinyt oppimaan generalistiksi markkinoinnin ja myynnin osalta, joka on tarkoittanut sitä, että olen hakenut aktiivisesti kokemusta erilaisista työtehtävistä sekä koulutuksista. Olen ehtinyt hankkimaan kokemusta monipuolisesti eri mediataloissa digimarkkinoinnin, sisältöjen, vaikuttajamarkkinoinnin ja taktisen mainonnan parissa.
Nykyisessä työssäni olen vanhempainvapaan sijaisena vastaamassa kollegani kanssa Street Food Groupin markkinoinnista, pääasiassa Naughty BRGR brändistä sekä uudesta Vallila Food Club-ravintolasta. Keväällä uudistettuamme Sturenkadun ravintolamme konseptia, olen perustanut Vallila Food Club IG-tilin sekä järjestänyt mm. PR-tapahtuman ja tehnyt vaikuttajamarkkinointikampanjoita. Naughty BRGRilla vastaan esimerkiksi viikoittaisesta uutiskirjeestä, verkkosivuista (naughtybrgr.com ja foodclub.fi) radiomainoksista, somekanavien sisällöntuotannosta, hakukoneoptimoidusta sisällöstä, vaikuttajamarkkinoinnista sekä markkinoinnin budjetoinnista ja suunnittelusta. Olen vastannut myös Naughtyn tapahtumista Sturenkadun ravintolassamme ja mukaan on mahtunut tastingejä, Omakase-illallisia, Jazzbrunssia kuin jokaviikkoisia DJ-iltoja perjantaisin ja lauantaisin.
Viimeisen vuoden aikana olen onnistunut nostamaan Naughty BRGRin Top3 sijoille useissa tärkeissä avain- ja hakusanoissa, monet jopa sijalle yksi sekä ajanut liikennettä eri ravintoloihimme tasting-tilaisuuksiin, brunsseille sekä parantanut erilaisten kampanjatuotteiden myyntiä tuntuvasti. Lisäksi olen vastannut Naughty Studiosin YouTube-kanavan myynnistä ja kehittämisestä yhdessä Ossi Lahtisen ja Akseli Herlevin kanssa.
Työhistoriani on monipuolinen: Bassoradiolla tein esimerkiksi myyntiä, kampanjoiden tuotantoa, konseptisuunnittelua ja radiospottien käsikirjoittamista. Meidät tunnettiin erityisesti luovista ratkaisuista ja aina, kun brändit halusivat näyttää kaupunkilaisten silmissä hyvältä, meidän puoleen käännyttiin ja alettiin ideoimaan. Olen myös ollut Pohjoismaiden suurimmassa vaikuttajamarkkinointitoimistossa Splay One:ssa vastaten mm. Roni Bäckin, Jaakko Parkkalin ja Pinkkupinskun somekanavien myynnistä ja konseptien kehittämisestä.
Vapaa-ajalla nautin kulttuurista, musiikista, hyvästä ruoasta ja aina paikan tullen Japanin matkoista. Ihmisenä uskon luovuuteen, yhdenvertaisuuteen ja hyvänä tyyppinä olemiseen. Suunnittelemani kampanja, jota ajettiin Ruudussa, YouTubessa sekä somessa kasvatti burgerin myyntiä yli 25%. Koko tuotanto tehtiin meillä in-house. Naughty BRGRilla äitiysloman sijaisuuteni päättyy joulukuussa ja etsinkin nyt jatkoa uralleni uusien haasteiden parissa.
Yhteystietoni saat sähköpostilla info@hiljainenrekry.fi. – Kutsu haastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.