Matkailu- ja palveluliiketoiminnan restonomi etsii töitä
Minä olen toimisto- ja asiakastyön kokenut ja erittäin motivoitunut ammattilainen. Olen aiemmin työskennellyt monipuolisissa toimisto- ja asiakaspalvelutehtävissä, jotka ovat vaatineet rutiinien hallintaa, stressinsietokykyä sekä sosiaalista taitoa asiakaspalvelutilanteissa. Monipuolinen osaaminen ja organisoitu toiminta yhdistettynä nopeaan oppimiskykyyn ja aktiivisuuteen ovatkin suurimmat vahvuuteni.
Tietotekninen osaamiseni on erinomaista. Olen käyttänyt edellisissä toimistotöissä yleisimpiä toimisto-ohjelmistoja kuten Office 365:tä ja SAPia. Tietojen hallinta ja syöttäminen eri järjestelmiin on erittäin tuttua. Tutuksi ovat tulleet myös nopeat ongelmanratkaisut ja kiireessä toimiminen, jotka ovat koulineet taitoani hoitaa useita samanaikaisia tehtäviä tehokkaasti.
Merkonomin, matkailuvirkailijan ja palveluliiketoiminnan opintoni ovat sisältäneet esimerkiksi taloushallinnon opintoja, asiakaskokemuksen kehittämistä sekä monipuolisesti palveluliiketoiminnan opintoja. Eikä puuttuvan osaamisen opettelu ole ongelma vaan paras keino parantaa omaa osaamistaan ja monipuolistaa sitä. Minulla on kokemusta eri alojen työtehtävistä sekä uusien järjestelmien oppimisesta. Olen aikaisemmin työskennellyt Kesprolla asiakaspalvelutiimissä, jossa yhdistyi normaali toimistotyö ja asiakaspalvelu. Olen työskennellyt myös muissa toimistotyön tehtävissä kuten markkinointiassistenttina Unilever Food Solutionsilla sekä HR-assistenttina Opteamin toimipisteessä (nykyisellä Baronalla). Käytän työssäni sujuvasti suomea ja englantia niin suullisesti kuin kirjallisesti.
Olen helposti lähestyttävä, tasapuolinen ja keskusteleva. Luon työpaikalle positiivisen ja avoimen ilmapiirin ja hoidan ikävätkin asiat rauhallisesti keskustellen. Mikäli jäi kysyttävää, parhaiten minuun saa yhteyden puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Yhteystietoni saat info@hiljainenrekry.fi -sähköpostista.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.