Etsitään uusia haasteita taloushallinnon ja toimistotyön parista, alueena Turku / etätyö
Olen työhönsä sitoutunut assistentti, jolla on yli 15 vuoden kokemus eri toimialojen yritysten yleis- ja taloushallinnon tehtävistä. Erityisosaamistani ovat osto- ja myyntireskontrat, kulu- ja matkalaskujen käsittely, tilaisuuksien ja matkojen järjestely sekä sopimusarkiston ja hallinnon ohjeiden ylläpito. Hallitsen myös monipuolisesti eri järjestelmiä ja niiden käyttöä osana arjen työtä. Työskentelen järjestelmällisesti ja tarkasti, ja viihdyn niin itsenäisissä tehtävissä kuin tiimityössäkin.
Vuosien varrella olen kehittänyt vahvat ongelmanratkaisu- ja priorisointitaitoni. Toimin joustavasti ja ratkaisukeskeisesti myös paineen alla, säilyttäen asiakaspalveluhenkisen työotteen. Viestintä ja yhteistyö sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa ovat olleet keskeinen osa rooliani, ja panostan erityisesti selkeyteen ja luotettavuuteen kaikessa tekemisessäni.
Etsin Turun seudulta uutta, pitkäaikaista tehtävää taloushallinnon tai toimistohallinnon parissa – roolia, jossa voin hyödyntää monipuolista osaamistani ja samalla kehittää sitä edelleen. Arvostan työyhteisöä, jossa yhteistyö on sujuvaa, apua on saatavilla ja osaamista jaetaan puolin ja toisin. Minulle on tärkeää, että työ on merkityksellistä ja tuo lisäarvoa koko organisaatiolle.
Olen motivoitunut ja valmis tuomaan tiimiinne vahvan osaamiseni, kokemukseni ja palveluasenteeni. Otan mielelläni vastaan mahdollisuuden keskustella siitä, kuinka voisin tukea teidän organisaationne tavoitteita.
Yhteystietoni saa sähköpostilla – tavataan mielellään haastattelun merkeissä! info@hiljainenrekry.fi
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.