Haussa Turun alueelta uusia haasteita taloushallinnon ja toimistotyön parista tai etänä
Olen työhönsä sitoutunut assistentti, jolla on yli 15 vuoden työkokemus eri aloilla toimivien yritysten yleis- sekä taloushallinnon eri tehtävistä. Minulla on vahva osaaminen reskontrien hoidosta, kulu- ja matkalaskujen hallinnoinnista, tilaisuuksien ja matkojen järjestelyistä, sopimusarkiston ylläpidosta sekä hallinnon ohjeiden sekä eri järjestelmien hallinnoinnista / ylläpidosta. Olen järjestelmällinen ja tarkka, ja viihdyn sekä itsenäisissä tehtävissä että osana tiimiä. Asiakaspalveluhenkisyys ja sujuva yhteistyö niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa ovat minulle tärkeitä. Etsin Turun alueelta uusia haasteita taloushallinnon ja toimistotyön parista – roolissa, jossa voin hyödyntää monipuolista osaamistani ja tuoda tehokkuutta sekä selkeyttä organisaation arkeen.
Vuosien aikana olen kehittänyt vahvat ongelman-ratkaisutaitoni, toimin sujuvasti yllättävissäkin tilanteissa ja säilytän palveluasenteeni myös kiireen keskellä. Viestintä ja yhteistyö sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa ovat olennainen osa rooliani. Työskentelytavoiltani olen tarkka, oma-aloitteinen, itsenäinen ja aikaansaava.
Haluan työskennellä työyhteisössä, jossa tiimityö sujuu ja apua on aina saatavilla, samalla tarjoten mahdollisuuden myös itse auttaa muita. On tärkeää, että työ on merkityksellistä ja tuo lisäarvoa. Uskon vahvasti oman osaamisen jatkuvaan kehittämiseen, olipa kyse rutiineista, uusien tekniikoiden oppimisesta tai uusien toimintatapojen omaksumisesta.
Saatte minusta motivoituneen ja sitoutuneen työntekijän, olen valmis tuomaan organisaatioonne vahvan osaamiseni ja kokemukseni. Otan mielelläni vastaan mahdollisuuden keskustella siitä, kuinka voisin olla avuksi teidän tiimillenne.
Tavataan työhaastattelun merkeissä! Yhteystietoni saa sähköpostilla osoitteesta info@hiljainenrekry.fi
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.