Etsitään toimistotyötä pk-seudun, Lahden ja Hyvinkään alueelta
Haluaisin hyödyntää mahdollisuuksia kehittyäkseni esim. taloushallinnon- /assistentin-/toimistosihteerin tehtävien työkokemuksen saamiseen. Olen erittäin motivoitunut ja osoittaisin mielelläni millaista lisäarvoa osaamiseni voi tuottaa. Työssä vahvuutenani olisi erityisesti tarkkuus ja huolellisuus sekä rauhallinen ja ystävällinen läsnäolo asiakaskohtaamisissa.
Katson olevani tottunut tietoteknisten laitteiden käyttäjä, oma-aloitteinen, tiimityötaitoinen, järjestelmällinen, organisointitaitoinen, huolellinen sekä halukas oppimaan uutta ja työhön sitoutuva. Uusien ohjelmien opettelu onnistuu nopeasti.
Työkokemusta on mm. raportoinnista, asiakaspalvelusta, myynti- ja urakkalaskutuksesta, sisäisestä laskennasta, ostolaskujen käsittelystä, varastoseurannasta, arkistoinnista, palkkoihin liittyvistä tehtävistä, työmaaseurannasta, kirjanpitoon liittyvistä tehtävistä, kassan hoidosta, asiakasrekisterin ylläpitotehtävistä, toimistotarviketilauksista ja muista yleisistä toimistotöistä.
Näen rikkautena laajan työkokemukseni monipuolisissa tehtävissä ja erilaisissa työyhteisöissä. Työkaverina olen auttavainen, toiset huomioonottava, iloinen persoona, rauhallinen, luotettava, yhteistyöhaluinen ja -kykyinen, ystävällinen, joustava ja huumorintajuinen. Uskon, että kokemuksellani ja työpanoksellani voin tuoda lisäarvoa yritykselle.
Kerron mielelläni lisää taustastani ja osaamisestani henkilökohtaisessa haastattelussa. Kysy yhteystietojani info@hiljainenrekry.fi -osoitteesta.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.