Tradenomi etsii töitä Helsingin alueelta
Olen varsinaisesti taustaltani taloushallinnon tradenomi, mutta olen työskennellyt lähinnä nimenomaan logistiikan ja ostotehtävien parissa, silloin tällöin myös laskutusten. Erityisesti olen työskennellyt viennin parissa Vuosaaren satamassa ja tuontitilausten vastaanottojen käsittelijänä ostoassistenttina. Minulla on myös hieman kokemusta asiakaspalveluun ja tapahtumaorganisointiin liittyvissä tehtävissä. Opin kuitenkin tehtäväni tarvittaessa melko nopeasti, esimerkiksi edellä mainituista tehtävistä minulla ei ollut aiempaa kokemusta, vaan opin ne matkan varrella. Tulen yleensä toimeen kenen kanssa tahansa ongelmitta ja työskentelen hyvin myös ryhmässä, mutta lähtökohtaisesti parhaiten yksin. Suosin nimenomaan tehtäviä, joita voin suorittaa omaan tahtiini keskeytyksittä, mutta tarpeen vaatiessa kykenen myös toimimaan kiireessä. Pystyn suoriutumaan tehtävistä niin suomeksi kuin englanniksikin; muitakin kieliä olen opiskellut, joskaan en koe hallitsevani niitä niin hyvin, että niistä olisi työn kannalta merkittävää hyötyä. Hallitsen MS Office-ohjelmistot vaivatta, eikä uusien järjestelmien omaksuminenkaan yleensä tuota ongelmia.
Kysy yhteystietojani info@hiljainenrekry.fi ja kutsu minut työhaastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.