HiljainenRekry sivuston palveluiden tilaus- ja sopimusehdot rekisteröityneille kuluttaja-asiakkaille ja yrityksille
Tilaus- ja sopimusehdot kuluttajille
Rekisteröityminen ja ilmoituksen jättäminen on kuluttajille maksutonta
Näitä ehtoja sovelletaan HiljainenRekry-palvelun tuottamien ja ylläpitämien palveluiden käyttämiseen palvelun tarjoajan ja käyttäjäksi rekisteröityvän kuluttaja-asiakkaan välillä. Asiakkaan tulee tutustua näihin tilaus- ja sopimusehtoihin huolellisesti ennen palveluun rekisteröitymistä.
Sopimuksen voimaantulo
Asiakkaan ja palveluntarjoajan välinen sopimus tulee voimaan, kun asiakas on hyväksynyt tilaus- ja sopimusehdot ja täyttänyt palvelun avaukseen edellytettävät rekisteröintitiedot. Käyttäjätunnus ja salasana ovat käyttäjäkohtaisia, eikä niitä saa luovuttaa toiselle. Rekisteröitymistä edellyttävän palvelun sisällöt ovat maksuttomia. HiljainenRekry pidättää oikeuden olla hyväksymättä maksuttoman palvelun tilausta ilman eriteltyä syytä.
Palvelun kuvaus
Nämä tilaus- ja sopimusehdot koskevat HiljainenRekry-palveluita, joiden käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Palveluilla tarkoitetaan työnhakijan rekisteröintejä ja työnhakuilmoituksia.
Asiakkaan oikeudet, velvollisuudet ja vastuut:
Asiakkaaksi rekisteröityminen
Asiakkaaksi voi rekisteröityä vähintään 15-vuotias kuluttajaroolin omaava henkilö.
Asiakkaan on annettava rekisteröitymisen yhteydessä kaikki pakolliseksi merkityt tiedot. Palveluun rekisteröityminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta, sillä rekisteröinnin loppuun saattaminen edellyttää asiakkaan sähköpostiin lähetettävän vahvistusviestin käsittelyä. Palveluntarjoajalla on oikeus syytä ilmoittamatta päättää, hyväksyykö palveluntarjoaja asiakkaan rekisteröitymisen vai ei. Asiakas vastaa valitsemansa ilmoituspaketin antamiensa tietojen oikeellisuudesta koskien mahdollista irtisanomisaikaansa ja aloitusvalmiuttaan uudessa työpaikassa, sekä aiemmasta työkokemuksestaan ja koulutuksestaan ym. rekisteröinnin yhteydessä antamistaan tiedoista.
Mikäli asiakkaan tiedoissa tapahtuu muutoksia, asiakkaan tulee päivittää muutokset omalle käyttäjätilille. Asiakas luo itselleen rekisteröitymisen yhteydessä käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka asiakas sitoutuu pitämään salassa ja olemaan luovuttamatta kolmansien osapuolien käyttöön. Asiakas on vastuussa kaikista tunnuksillaan tehdyistä toimenpiteistä.
Asiakas sitoutuu ilmoittamaan palveluntarjoajalle välittömästi, mikäli asiakas epäilee salasanansa paljastuneen kolmansille osapuolille. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden sulkea asiakkaan tunnusten käyttöoikeudet, mikäli on epäilystä, että tunnuksia käytetään väärin.
Asiakkaan vastuu laitteista ja tietojärjestelmistä
Asiakas vastaa itse omien laitteidensa ja tietojärjestelmänsä suojauksesta.
Asiakkaan vastuu tuottamastaan sisällöistä ja ilmoitusteksteistä
Tuottamalla sisältöä ja ilmoituksia HiljainenRekry-palveluun asiakas hyväksyy ja vahvistaa sen, että toimittamassaan sisällössä ei ole laitonta, syrjivää, loukkaavaa, siveetöntä, uhkaavaa tai muuten julkaistavaksi kelpaamatonta tekstiä. Asiakas vastaa itse tietojensa oikeellisuudesta.
Tietosuoja
Palveluntarjoaja käsittelee Asiakkaan henkilötietoja HiljainenRekry-rekisteri- ja tietosuojaselosteen ja yksityisyydensuojaa koskevan lainsäädännön mukaisesti. Palvelussa käytetään evästeitä. Evästeistä ja muista tietosuojaan liittyvistä kysymyksistä saa lisätietoa osoitteesta www.hiljainenrekry.fi/tietosuoja.
Sopimuksen voimassaolo ja päättyminen
Työnhakuilmoitus on voimassa maksimissaan 180 päivää eli 6 kk. Rekisteröinti on voimassa, kunnes asiakas irtisanoo sen tai poistaa oman asiakastilinsä.
Asiakas voi irtisanoa sopimuksen ilmoittamalla siitä sähköpostitse tai kirjallisesti HiljainenRekry-palvelun asiakaspalveluun ja pyytämällä oman asiakastilinsä sulkemista ja tunnusten kuolettamista. Palveluntarjoaja voi irtisanoa sopimuksen ilmoittamalla sopimuksen päättymisestä ja päättymisajankohdasta asiakkaalle. Perustellusta syystä HiljainenRekry-palvelu voi irtisanoa sopimuksen välittömästi ilman, että palveluntarjoaja ensin lähettää erillisen päättymisilmoituksen erikseen asiakkaalle.
Mahdollinen palvelun käyttämättä jättäminen ei muodosta sopimuksen irtisanomista eikä ole peruste palvelun välittömälle irtisanomiselle ja tilausmaksun palauttamiselle.
Sopimuksen päättymisen vaikutus
Sopimuksen päättyessä mistä tahansa syystä lakkaa asiakkaan oikeus käyttää palvelua ja siihen liittyvää käyttäjätunnusta ja salasanaansa, ja kyseinen asiakastili suljetaan.
Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että sopimuksen päättyessä palveluntarjoajalla on oikeus hävittää kaikki rekisteröintiä ja asiakasta koskevat tiedot sekä asiakkaan palveluun toimittama aineisto liitteineen. HiljainenRekry-palvelulla ei ole velvollisuutta toimittaa asiakkaalle kyseistä aineistoa, vaan asiakas on vastuussa oman aineistonsa tarpeellisista varmuuskopioista.
Palveluntarjoaja ei ole vastuussa minkään asiakkaan ilmoittamien tietojen tai aineiston poistamisesta, katoamisesta tai muutoksesta.
Palveluntarjoajan oikeudet, velvollisuudet ja vastuut:
Asiakkaan tunnusten muuttaminen ja muokkaaminen
Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa asiakkaan tunnuksia ja/tai salasanaa mikäli ne aiheuttavat päällekkäisyyksiä palveluntarjoajan järjestelmissä tai palveluntarjoajalla on muu perusteltu syy muutokseen.
Oikeus keskeyttää palvelu tilapäisesti ja väliaikaisesti
Palveluntarjoajalla on oikeus sulkea sivusto ja keskeyttää palvelu tilapäisesti, jos se on välttämätöntä palvelun uudistamisen tai päivittämisen vuoksi tai yleisen tietoliikenneverkon asennus-, muutos- ja huoltotöiden vuoksi tai mikäli lait, asetukset, viranomaisten määräykset, ohjeet tai lausunnot tai – suositukset tätä edellyttävät. Palveluntarjoaja pyrkii siihen, että keskeytys ei jatku tarpeettoman kauan ja että siitä aiheutuvat haitat jäävät mahdollisimman vähäisiksi.
Palveluntarjoajan oikeus muokata asiakkaan tuottamaa ilmoitusta tai estää asiakkaan pääsy palveluun
HiljainenRekry-palvelu pidättää oikeuden estää sopimattomaksi katsomansa asiakkaan palveluun lähettämää ilmoituksen sekä muokata kaikkea aineistoa, erityisesti mikäli aineisto on lakien tai hyvän tavan vastaista. Palveluntarjoajalla on myös oikeus estää asiakkaalta HiljainenRekry-palvelun käyttö, mikäli on syytä epäillä, että sitä käytetään lain tai hyvän tavan vastaiseen tarkoitukseen, näiden lueteltujen käyttöehtojen vastaisesti tai mikäli viranomainen sitä pyytää.
Vastuut Hiljainenrekry.fi-sivustolla myynnissä olevista ulkoisista palveluista
HiljainenRekry-palvelu ei vastaa sivustollaan esillä olevien tai sen kautta löydettävien tai välitettävien palveluiden virheettömyydestä tai niitä koskevien tietojen oikeellisuudesta.
Vikojen ja häiriöiden korjaus
Palveluntarjoaja korjaa palvelun mahdolliset viat ja häiriöt mahdollisimman pian vikailmoituksen saatuaan.
Vahingonkorvausvelvollisuus
Palvelun maksuttomien osien osalta palveluntarjoaja ei vastaa mistään asiakkaalle aiheutuvista palvelun tai siihen linkitettyjen sivustojen käytöstä johtuvista välittömistä, välillisistä tai muista vahingoista.
Sopimuksen siirtäminen
Palveluntarjoajalla on oikeus siirtää sopimus mahdollisen liiketoiminnan kaupan yhteydessä liiketoiminnan vastaanottavalle taholle. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta edelleen.
Sopimuksen muuttaminen
Palveluntarjoaja varaa itselleen oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja sopimusehtoja yksipuolisesti ilmoittamalla tästä HiljainenRekry-sivustolla.
Ylivoimainen este
Palveluntarjoaja ei ole vastuussa sellaisista viivästyksistä tai virheistä, jotka johtuvat palveluntarjoajan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista (force majeure).
Sovellettava laki
Palvelun käyttämiseen ja sopimusehtojen tulkintaan sovelletaan Suomen lakia. os. palveluntarjoaja ja käyttäjä eivät pääse neuvotteluteitse yhteisymmärrykseen mahdollisessa riitatilanteessa, ratkaistaan riita Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi viedä riidan myös kotipaikkansa yleisen alioikeuden ratkaistavaksi ja/tai pyytää riitaan kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaisusuositusta.
Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3
PL 306
00531 HELSINKI
- Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan, suosittelemme asiakasta olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
- Palveluntarjoajan yhteystiedot
- Tilaus- ja sopimusehtoihin liittyvissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä HiljainenRekry-asiakaspalveluun: sähköposti info@hiljainenrekry.fi
Tilaus- ja sopimusehdot yrityksille
Yleistä
Sometaito Oy, y-tunnus: 2341936-5, osoite: Aurinkorinne 6, 01900 Nurmijärvi; myy palveluita yrityksille ja (täysi-ikäisille) yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä tilaus- ja sopimusehdot soveltuvat yrityksille palveluiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä tilaus- ja sopimusehtomme ovat voimassa 18.2.2022 alkaen. Voimme muuttaa tilaus- ja sopimusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan tilaus- ja sopimusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat palveluita verkkokaupastamme.
Palvelut ja palveluiden hinnat
Verkkokaupan palveluiden sisällöt ja hinnat on esitetty kunkin palvelun palvelukuvauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata palveluitamme HiljainenRekry.fi-kotisivuilla siirtämällä palvelun ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja sopimusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden tilaus- ja sopimusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Tuotteet/palvelut maksetaan tilauksen yhteydessä, maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oyj.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen/palvelun toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Käytössämme on seuraavat maksuvaihtoehdot:
Lasku: Yritykset voivat maksaa laskulla.
Verkkopankit: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, Paikallisosuuspankki POP, Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki ja Ålandsbanken.
Luottokortit: Visa, Visa Electron ja Mastercard.
Mobiilimaksutavat: pivo
Lasku- ja osamaksutavat: OP Lasku, Walley, YritysWalley, Afterpay
Laskulla ostaminen edellyttää, että olet yli 18-vuotias ja luottotietosi ovat kunnossa. Valitessasi AfterPay:n maksutavaksi, luottotiedot tarkistetaan luottotietorekisterinpitäjän (Bisnode Oy tai Suomen Asiakastieto Oy) ylläpitämästä luottotietorekisteristä.
Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Collector Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.
Luottoehdot
Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa ja toimitusaika
Ostamasi palvelu on käytettävissä heti maksuvahvistuksen jälkeen. Saat palvelun käyttöösi kirjautumalla palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jotka a) olet luonut rekisteröinnin yhteydessä b) asiakaspalvelumme on sinulle luonut ja toimittanut. Tilauksen voimassaolo on pakettikohtaista voimassa olevan hinnaston ja toimitetun tilausvahvistuksen mukaan.
Virhe- ja ongelmatilanteet
Palvelun virhe- ja ongelmatilanteissa pyydetään olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hiljainenrekry.fi.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
s-posti: info@hiljainenrekry.fi
Vastuunrajoitus
Sometaito Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai palveluun liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, ratkaistaan ne Helsingin käräjäoikeudessa.