Haetaan asiakasneuvojan työtä Jyväskylästä
Olen kokenut ja hyvät vuorovaikutustaidot omaava asiakasneuvoja. Viimeiset 17,5 vuotta työskentelin teleoperaattori Telian monikanavaisessa asiakaspalvelussa. Neuvoin asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatissa. Ratkaisen asiat nopeasti ja kommunikoin selkeästi niin kirjallisesti kuin suullisesti. Laatu ja asiakastyytyväisyys on lähellä sydäntäni. Luonteeni sopii asiakaspalveluun, sillä olen empaattinen kuuntelija, kärsivällisyyttä löytyy ja paineensietokyky on kasvanut paljon. Tiimityöskentely ja työskentely yksin on tuttua ja kumpikin onnistuu erinomaisesti. Pidän uuden oppimisesta ja opinkin uudet järjestelmät nopeasti. Olen sitoutunut ja luotettava työntekijä.
Yhteystietoni saat info@hiljainenrekry.fi -sähköpostista – Kutsu haastatteluun!
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.