Prosessisuunnittelusta innostunut DI – erikoistunut polymeeritekniikkaan ja kemikaaliturvallisuuteen
Olen juuri valmistumassa kemian- ja prosessitekniikan diplomi-insinööriksi Aalto-yliopistosta. Opintoihini on kuulunut esimerkiksi prosessien käyttöön, mitoittamiseen ja suunnitteluun liittyviä opintoja. Erityisesti polymeeritekniikasta minulla on vahva osaaminen, johon liittyen teen diplomityötäni tällä hetkellä. Olen jo aiemmin valmistunut kemian- ja prosessitekniikan insinööriksi Metropolia ammattikorkeakoulusta, sivuaineena biojalostustekniikka, joten minulla on hyvä yhdistelmä sekä teoreettisempia että käytännönläheisempiä taitoja. Tavoitteeni olisi työllistyä valmistuttuani prosessisuunnittelun, TKI-toiminnan tai HSE-tehtäviin yritykseen, jolla on kestävät arvot ja kunnianhimoinen visio tulevaisuudesta.
Haluan kehittyä jatkuvasti ammattitaitoisemmaksi insinööriksi asiantuntijaympäristössä, jossa oppiminen ja asioiden pallottelu ovat osa työnkuvaa. Olen luonteeltani järjestelmällinen ja joustava tiimipeluri, joka tekee tehtävät aina huolella. Työkokemusta minulla on karttunut viimeisen kahden vuoden aikana opintojen ohessa kemikaaliturvallisuuden konsultointitehtävistä, missä opastin asiakkaita kemikaaliturvallisuusmääräysten tulkitsemisessa ja laadin kemikaaleille käyttöturvallisuustiedotteita. Lisäksi minulla on kahden kesän verram työkokemusta maaliteollisuudesta, jossa toimin maalinvalmistajana.
Kutsu työhaastatteluun! Yhteystietoni saat sähköpostitse info@hiljainenrekry.fi -osoitteesta.
Kirjaudu työnantajaksi tai rekrytoijaksi, niin näet ilmoituksen koko sisällön.